Softify

Guest Journey, mellyel kihozhatja a maximumot Started

Ez az oldal bemutatja, hogyan optimalizálhatja a vendégélmény útját, hogy minden egyes szakaszból a legtöbbet hozza ki, ezáltal növelve vendégei elégedettségét és élményét.

A Guest Journey tartalmazza a szállás keresését, foglalását, a bejelentkezést, a tartózkodás időszakát, a kijelentkezést és az utókövetést. Minden szakasz optimalizálásával nemcsak a vendégek elégedettsége növelhető, de hosszú távú vendéghűséget is építhet.

Növelje a vendégélményt az OkosSzállás Webapplikációval.

Ez a folyamat különböző szakaszokra bontható, amelyek mindegyike kulcsfontosságú a pozitív vendégélmény kialakításában.

Guest Journey szakaszai

01. Felfedezés és keresés

Segítünk a vendégeinek megtalálni az Ön szállását. Az első lépés a vendégélményben az, hogy a potenciális vendégek felfedezik az Ön szállását.

02. Foglalás

Egyszerűvé és gyorssá tesszük a foglalási folyamatot.
A vendégfoglalás az egyik legkritikusabb pontja a guest journey-nek. Egy egyszerű és problémamentes foglalási rendszer kulcsfontosságú.

03. Érkezés előtt

A vendégek egy automatikus e-mailben még az érkezés előtt megkapják az összes fontos információt.

Az érkezés előtt elvégezhetik az online bejelentkezést, amely közvetlenül a Softify PMS-be kerül, megkönnyítve a folyamatot mind a vendégek, mind a szállásadók számára.

04. Érkezéskor

A vendégek az érkezés napján megkapják a kulcsbox nyitó kódját, amellyel könnyedén bejuthatnak a szállásra, és azonnal elfoglalhatják azt, egyszerűvé és zökkenőmentessé téve az érkezési folyamatot.

05. Ott tartózkodás alatt

A vendégek az ott tartózkodásuk alatt a webapplikáción keresztül felfedezhetik a különböző szolgáltatásokat, hozzáférhetnek a helyi programkalauzhoz, vagy azonnal kapcsolatba léphetnek a recepcióval, hogy minden igényük teljesüljön.

06. Távozáskor

Tegye lehetővé vendégei számára az online kijelentkezést és megkérheti őket, hogy helyezzék vissza a kulcsot a kulcsboxba, biztosítva ezzel a gyors előkészületeket a következő vendégek számára.

07. Távozás után

Küldjön köszönő e-mailt vendégeinek és kérje meg őket, hogy osszák meg véleményüket a tartózkodásukról, így segítve Önnek a szolgáltatások folyamatos fejlesztésében.

I.

Személyre szabott élmény

Minden szakaszban testre szabott információkat és ajánlatokat biztosít, amelyek a vendég igényeihez és preferenciáihoz igazodnak, növelve ezzel az elégedettséget.

II.

Zökkenőmentes folyamatok

A folyamatok, mint a foglalás, bejelentkezés, és távozás, egyszerűsítve és automatizálva vannak, hogy a vendégek kényelmesen és problémamentesen élvezhessék tartózkodásukat.

III.

Valós idejű hozzáférés

A vendégek valós időben hozzáférhetnek az összes szükséges információhoz és szolgáltatáshoz a webapplikáción keresztül, ami gyors reagálást és kényelmes használatot biztosít.

Próbálja ki az OkosSzállás Webapplikációnkat